מערכות אזעקה לבית 

אנחנו רוצים לשמור על הבית שלנו ועל בתי העסק שלנו בטוחים ככל שרק נוכל. לא מדובר פה במשימה פשוטה, וכולנו מכירים היטב את האיומים על מרחבים ביתיים ועסקיים גם יחד, כאשר אנחנו משקיעים בהם כמות לא מבוטלת של כסף. האיומים הללו, של פריצות וגניבות, הם איומים שאליהם אנחנו צריכים להיערך בצורה הנכונה ביותר עם מערכות טכנולוגיות בהתאם, והמערכות שאנחנו מדברים עליהן הן מערכות אזעקה. התקנת מערכות אזעקה מאפשרת לנו לדעת כאשר יש גורם שלא אמור להיות בבית או בבית העסק שלנו, ולהיערך לכך מבחינה בטיחותית בהתאם עם אזעקה רועשת ושקטה גם יחד.

מערכות אזעקה לעסק

ישנן מספר אפשרויות שחשוב להכיר בכל מה שנוגע להתקנת מערכות אזעקה, כאשר אחד ההבדלים המהותיים ביותר בין המערכות השונות הוא גודל הבית, שמוביל להתקנה של מערכת קווית מול מערכת אלחוטית. ככל שהבית גדול יותר והמרחק בין פתחי החלונות והדלתות (נקודות התורפה) לפאנל הבקרה גדול יותר, כך מסובך יותר להתקין מערכת קווית, על אחת כמה וכמה כאשר תשתית הבית כבר קיימת והוא לא בתהליכי בנייה. עוד בחירה שחשוב לבצע היא סוג האזעקה – האם זוהי אזעקה לחברת מוקד או אזעקה שקטה לטלפון האישי שלכם. גם רמת הרגישות של האזעקה צריכה להילקח בחשבון בהתקנת מערכות אזעקה, בוודאי במצב בו יש בבית חיית מחמד או ילד קטן.

התקנת מערכות אזעקה בצורה מותאמת ללקוח – אצל עלית סקיוריטי

עלית סקיוריטי מעניקים למגוון לקוחותינו את המענה האיכותי ביותר בכל מה שנוגע להתקנת מערכות אזעקה, ומערכות אחרות של אבטחה ותקשורת ביתית. פנו אלינו, והבטיחו לעצמכם את המעטפת הבטיחותית שנחוצה בבית או בבית העסק שלכם.

[pt_view id="9367125e2b"]

SALES3

aa