התקנת בית חכם

מתקינים בית חכם עם עלית סקיוריטי

הצוות המיומן של עלית סקיוריטי מעניק לכם את המוצרים החכמים האיכותיים ביותר מדובר במערכות מתקדמות וחכמות המותקנות ומותאמות לבית שלכם, או לעסק

התקנת בית חכם עם עלית סקיוריטי

אם אתם לא לגמרי בקיאים במה בדיוק מערכת של בית חכם אומרת, הרשו לנו להסביר לכם בקצרה. מערכת בית חכם היא מערכת שמחברת את כל המרכיבים החשמליים ברי השליטה בבית תחת מערכת מרכזית אחת, שיוצרת שליטה מרכזית ותכנון איכותי של ניצול החשמל בבית או בכל מרחב אחר, גדול ככל שיהיה.
התקנת בית חכם מבטיחה סביבת חיים נוחה ביותר, מתקדמת ומותאמת לכל צורך בצורה מדויקת, ואפילו חסכונית בחשמל. לשם כך, נדרש שירות מקצועי של התאמת המערכת ושל התקנתה בכל מרחב, וזהו השירות של עלית סקיוריטי, עם המוצרים האיכותיים של SMART HOME ISRAEL.
מערכות בית חכם הן מערכות המחייה של העתיד – וגם של ההווה
מוצרי SMART HOME ISRAEL, בדור הרביעי שלהם Smart G4, עם פרוטוקול S-BUS המתקדם בשוק, קובעים סטנדרטים חדשים של התקנת בית חכם בכל מרחב באשר הוא.
מוצרי Smart G4 הם קודם כל המוצרים הידידותיים ביותר למשתמש, המתאימים מבחינה עיצובית ופרקטית לכל מרחב באשר הוא, מדירות קטנות ועד משרדי ענק, ומספקים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לכל מרחב שכזה.
המערכת יודעת להתחבר לכמעט כל מערכת צד שלישי (ה"כמעט" הוא הצטנעות) – גם אם לא מדובר במערכת שתוכננה להתקנת בית חכם. כך, ניתן לשלוט בכל מה שבין אודיו, וידאו, מזגן, חימום, אזעקה, מצלמות אבטחה ועוד, בצורה מרכזית ונוחה במיוחד.
עלית סקיוריטי מבטיחים לכם את הטוב ביותר בכל מה שנוגע לבית החכם שלכם
עלית סקיוריטי מעניקה לכם את המוצרים האיכותיים ביותר בכל מה שנוגע להתקנת בית חכם, עם מערכת Smart G4 שניתן להתקין ולהתאים לבית שלכם בשלבי הבנייה השונים, תוך שימוש בלוחות הביתיים, בנוחות ואיכות חיים מקסימלית, ובחיסכון חשמל משמעותי במבט קדימה.