מבחר איכותי של זרועות שיח וזרועות ברקן לקיר ולתקרה

עלית סקיוריטי  נותנים מענה מקצועי בפתרונות תקשורת ומציעים מבחר רחב של זרועות איכותיות למסכים בגדלים שונים, לקיר או לתקרה.
בין מוצרי החברה ניתן למצוא זרועות ברקן איכותיות מהדגמים המתקדמים ביותר, זרועות שיח בעיצובים חדישים ואסתטיים איכותיים,
כאשר צוות החברה מתאים את המוצר לצורכי הלקוח במקצועיות ומיומנות, תוך מתן שירותי התקנה בבית הלקוח או בית העסק.

אחד הפריטים הנפוצים בישראל הוא הטלוויזיה. גם בעידן הלפטופים, טאבלטים וסלולארים עם מסכים גדולים במיוחד, לא ניפקד מקומה של הטלוויזיה והיא מצויה כיום לא רק בסלון במרבית הבתים אלא גם בחדרי השינה ובמטבח לעתים קרובות.

מדובר במוצר שאין אפשרות לחיות בלעדיו לעת עתה ואיכות הצפיה חשובה לכל אחד ואחת מאיתנו ועל כן אנו מתחדשים בטלוויזיות חדישות מדי מספר שנים וקשה למצוא בית ובו אין טלוויזיה דקיקה מסוג LED או דומותיה בסלון הביתי ואף במספר חדרים נוספים.

הבעיה במרבית המיקרים היא במיקום של הטלוויזיה, ולשם כך יש שני פתרונות עיקריים – מעמד לטלוויזיה להנחה על דלפק\שידה או תליה באמצעות זרועות מן הקיר או התיקרה.
האופציה של זרועות הפכה פופולארית ביותר בשנות התשעים וגם כיום היא האופציה המועדפת עבור רבים. ההבדלים שנוצרו בשנים האחרונות הם בעיקר ההתאמה של זרועות אלו לגודל הטלוויזיות שישנן כיום, בעיקר יותר גדולות ובמימדים של 42-60" ובעיקר בכך שהן דקות וקלות משקל יותר מבעבר.

המיתקנים כיום מאפשרים לבחור בעיקר בין מתקני תליה עם זרועות שיוצאות מן הקיר או התיקרה אל חלל החדר ומאפשרות להטות את הטלוויזיה בזוויות שונות ולסובב אותה מצד אל צד במידת הצורך או מיתקן המקובע לקיר עצמו ומצמיד את הטלוויזיה אל הקיר כך שניתן בעיקר לקבוע עבורה זווית נוחה מעלה ומטה ופחות להניע אותה לצדדים.
שתי האופציות נוחות ואפקטיביות ולכל חדר ולכל אדם צרכים שונים ועל כן יש כיום מגוון נירחב של זרועות טלוויזיה שנותנות מענה לצרכי כל משתמש ובעיקר במגוון גדלים וצבעים להתאמה לכל טלוויזיה.

נגישות
זמינים עכשיו גם בוואטסאפ מהיר
Call Now Button