זרועות ומתקנים למסכים

riz
kir
has
tik
du
nayd

התקנת זרועות,מתקנים למסכים

בחברת  עלית סקיוריטי  מחזיקים מגוון רחב של מתקנים וזרועות של החברות המובילות בשוק העולמי כל המתקנים הינם בעלי תו תקן ישראלי ובטוחים מאד להתקנה  גם בחדרי ילדים !!!

מגוון פתרונות לתליית מסכים

  • עמודי רצפה- נירוסטה
  • זרועות למקרנים
  • זרועות למקרנים
  • מתקני תקרה
  • מדפים לממיר
  • מתקנים צמודים לקיר
  • זרועות קיר

התקנת מסכים מכל הסוגים

זרועות ברקן
מוצרי ברקן המודרניים והמעוצבים כוללים פטנטים ייחודיים ותכונות לשיפור חוויית הצפייה. רבים מהמוצרים נושאים אחריות לכל החיים ועומדים בדרישות המחמירות של מכוני התקנים הישראלי, האמריקני והאירופאי.
זרועות שיח
פתרונות תלייה למסכים שטוחים, מקרנים, אודיו ווידאו. איכות גבוהה, עיצוב חדשני במחירים תחרותיים

זרועות ומתקנים למסכים

אחד המוצרים הכי שימושיים שישנם בכל בית כיום הוא מוצר שרבים כלל לא שמים לב אליו ואפילו דיירי הבית לרוב שוכחים מקיומו ברגע שהתקינו אותו. מדובר כמובן על זרועות ומתקני עמידה למסך הטלוויזיה.
זרועות למסכי טלוויזיה הינן מיתקן עשוי מתכת שמדמה זרוע היוצאת מן הקיר ומחזיקה את הטלוויזיה "באוויר" לנוחות הצופים בה. הזרועות מגיעות בגדלים שונים ובמגוון צבעים על מנת שיתאימו לכל טלוויזיה אפשרית וגם סוגי הזרועות שונים מבחינת האורך והאפשרויות לשימוש בהן. הזרועות המתקדמות יותר מאפשרות כיוונון של זווית הנחת הטלוויזיה ברמות שונות עד לזווית הנוחה ביותר עבור המשתמש בבית
. מה הם מתקני עמידה למסכים ? מסכים רבים מגיעים כיום על בסיס של LED או LCD עם עובי דקיק שרבים מעדיפים להניח על מיתקן במרכז הדלפק שבסלון הבית. מתקנים למסכים לסלון הביתי פופולאריים במיוחד ויש כיום דגמים שונים במגוון צבעים וגדלים ועם אפשרויות כיוונון שונות של זווית העמת המסך וגם רמות סיבוב שונות אפשריות מצד לצד על פי צרכי בעל הבית.
כיצד בוחרים נכון? בחירה של זרועות ומתקנים למסכים יש לעשות ראשית כל בהחלטה האם מדובר על מיתקן מעמד לטלוויזיה או מיתקן זרוע לתליה עבורה. לאחר מכן בוחרים בהתאם לטלוויזיה שברשותכם. חשוב לקחת בחשבון את גודל המסך הכולל, את משקל הטלוויזיה ואת העובי שלה בעת שיקול הדעת מה לרכוש עבורה. כמו כן חשוב לקחת בחשבון את השטח שמוקצה עבורה על הדלפק או "באוויר" בחלל החדר.
לאחר שמשקללים את הפרמטרים הללו מחליטים על סוג המעמד שיהיה לטלוויזיה שלכם.