התקנת מערכות אינטרקום


מערכות אינטרקום ביתי

מודרניות הרבה יותר מאמצעי פתיחה פשוט לדלת כניסה מערכת האינטרקום הביתית היא מערכת שמוכרת לכולנו היטב, וכמעט אין בית שבו היא לא תופסת מקום כזה או אחר בחיי היום יום.
עם זאת, האינטרקום הביתי עשה התקדמות גדולה מאוד מהמערכות האנלוגיות שהיו מוכרות לנו כל כך במשך שנים רבות, וכיום מדובר במערכת שמהווה חלק בלתי נפרד ממערכת האבטחה הביתית השלמה.
הסיבה לכך היא פשוטה ביותר – כיום האינטרקום לא רק מאפשר לנו לשמוע קול מעורפל של מישהו שנמצא בדלת הכניסה, אלא נותן לנו מעטפת בטיחותית מקיפה בהרבה, ונבין בדיוק כיצד התקנת מערכות אינטרקום יכולה לעשות זאת.

מערכות אינטרקום מכל הסוגים

  • אינטרקום עם קודנים
  • אינטרקום עם טביעת אצבע
  • אינטרקום משולב מצלמה

מערכות אינטרקום

התקנת מערכות אינטרקום – מהן האפשרויות שחשוב וכדאי להכיר? כשמבצעים התקנת מערכות אינטרקום בבית, חשוב להכיר את האפשרויות המובילות והאיכותיות הזמינות כיום.
האפשרות הברורה מאליה היא כמובן אפשרות של קודן, שחוסך גם צורך במפתח כניסה, ומשלב בין אינטרקום למערכת פתיחה ונעילה של הדלת. מעבר לזה, כיום ישנם מקודדים המשלבים אפשרויות בטיחות מקיפות עוד יותר – כולל שילוב של קורא כרטיסים מגנטי, קורא טביעות אצבע ועוד. עוד פרט בטיחותי רלוונטי בהתקנת מערכות אינטרקום הוא שילוב של וידאו במערכת האינטרקום, מה שמאפשר לנו לא רק לשמוע את הקול של מי שנמצא בדלת אלא גם לראות אותו בפועל, מה שמשמעותי עוד יותר מבחינה בטיחותית.
בכדי ליצור בבית שלכם את המערכת הבטיחותית ביותר, אתם זקוקים לשירות שלנו
התקנת מערכות אינטרקום ברמה הגבוהה ביותר צריכה שירות ברמה הגבוהה ביותר, עם מומחיות במערכות אבטחה ביתיות וברשתות תקשורת ומחשבים. זהו, בדיוק, השירות של עלית סקיוריטי – פנו אלינו ותיווכחו בעצמכם לצוותים המקצועיים שלנו והמוצרים האיכותיים שנוכל להתאים ליצירת המערכת הבטיחותית ביותר בבית שלכם.