אודות עלית סקיוריטי

על ההקמה ועל אנשי המקצוע של חברת עלית סקיוריטי בראשית שנת 2006 נוסדה חברת עלית סקיוריטי, בשיתוף עם חברת עלית אודיו המתמחה בפרויקטים בתחום האודיו והווידאו. חברת עלית סקיוריטי היא חברה שהוקמה ומנוהלת על ידי אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, יוצאי יחידות המודיעין והבילוש של כוחות הביטחון השונים, כך שבאופן טבעי המומחיות הבולטת והמשמעותית ביותר של אנשי המקצוע שלנו היא בתחום התקשורת ובתחום מערכות האבטחה והרשת. אנשי המקצוע המנהלים את החברה הם בעלי הסמכה וידע מקצועי נרחב בהסלקת מצלמות סמויות, חשיפת האזנות סתר וצילום, ועוד. עם זאת, השירות שלנו כיום נוגע במגוון רחב מאוד של פתרונות תקשורת ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר, משלב ייעוץ ותכנון ללא התחייבות ועד ההקמה מקצה לקצה. השירותים השונים אותם תוכלו לקבל דרך אנשי המקצוע של עלית סקיוריטי
  • התקנת מערכות בידור

    השירות של עלית סקיוריטי נותן מענה איכותי ביותר בכל הנוגע לאיכות החיים הביתית שלכם, כולל שירותים של התקנת קולנוע ביתי, מסכים, מערכות וידאו ואודיו, זרועות, מקרנים ועוד.
  • מערכות אבטחה לבית ולעסק

    מערכות האבטחה שעבורן אנחנו יודעים לתת מענה הן מערכות כמו מצלמות אבטחה, אינטרקום, מערכות בקרת כניסה מתקדמות ומערכות אזעקה. אם אתם רוצים ליצור את התשתית הבטוחה ביותר בבית או בעסק שלכם, אנחנו הכתובת המקצועית ביותר עבורכם.
  • בית חכם

    המומחיות שלנו בכל מה שנוגע לבית חכם ולמערכות תקשורת אחודות היא מומחיות ברמה הגבוהה ביותר, ואנחנו עובדים עם מוצרים מהדור הרביעי של Smart Home Israel, ומעניקים ללקוחותינו איכות חיים שהם לא הכירו.
צרו קשר איתנו, והבטיחו לעצמכם את פתרונות התקשורת והאבטחה המתקדמים ביותר ביצירת מערכות תקשורת איכותיות מקצה לקצה, ביצירת מערכות בידור ביתיות, ביצירת מערכות אבטחה מתקדמות וביצירת בית חכם, איכותי וחסכוני – לא תמצאו שירות איכותי יותר משלנו. כל זאת ועוד, דרך השירות של עלית סקיוריטי – וכל שנשאר לכם לעשות הוא לפנות אלינו. לפרטים נוספים התקשרו: 050-4444785